News

Stampante 3D

A stampa 3D hè ancu chjamata Tecnulugia di Fabricazione Additiva.Hè una tecnulugia chì usa metallu in polvere o plastica è altri materiali bondable per custruisce oggetti basati nantu à i schedarii di mudelli digitale stampando strati per strati.Hè diventatu un mezzu impurtante per accelerà a trasfurmazioni è u sviluppu di l'industria di a fabricazione è per migliurà a qualità è l'efficienza, è hè unu di i segni impurtanti di una nova volta di rivoluzione industriale.

Attualmente, l'industria di a stampa 3D hè entrata in un periodu di rapidu sviluppu di l'applicazioni industriali, è purterà un impattu trasformativu in a fabricazione tradiziunale attraversu una integrazione prufonda cù una nova generazione di tecnulugia di l'infurmazione è tecnulugia avanzata di fabricazione.

Rise of the Market hà ampie prospettive

Sicondu i "Dati di l'Industria di Stampa 3D Globale è Chine in 2019" publicati da CCID Consulting in Marzu 2020, l'industria di stampa 3D glubale hà righjuntu 11,956 miliardi $ US in 2019, cù un tassu di crescita di 29,9% è un aumentu annu di annu. 4,5%.À mezu à elli, a scala di l'industria di stampa 3D di China era 15.75 miliardi di yuan, un aumentu di 31. l% da 2018。In l'ultimi anni, China hà attaccatu una grande impurtanza à u sviluppu di u mercatu di stampa 3D, è u paese hà cuntinuu introduttu pulitiche. per sustene l'industria.A scala di u mercatu di l'industria di stampa 3D di a Cina hà cuntinuatu à espansione.

1

2020-2025 Mappa di previsione di u mercatu di l'industria di stampa 3D in Cina (unità: 100 milioni di yuan)

L'aghjurnamentu di i prudutti CARMANHAAS per u sviluppu di l'industria 3D

In cunfrontu cù a bassa precisione di a stampa 3D tradiziunale (ùn hè micca bisognu di luce), a stampa 3D laser hè megliu in l'effettu di forma è u cuntrollu di precisione.I materiali usati in a stampa 3D laser sò principarmenti divisi in metalli è non-metalli。Stampa 3D in metallu hè cunnisciuta cum'è a paleta di u sviluppu di l'industria di stampa 3D.U sviluppu di l'industria di stampa 3D dipende largamente da u sviluppu di u prucessu di stampa di metalli, è u prucessu di stampa di metalli hà assai vantaghji chì a tecnulugia di trasfurmazioni tradiziunale (cum'è CNC) ùn hà micca.

In l'ultimi anni, CARMANHAAS Laser hà ancu attivamente esploratu u campu d'applicazione di a stampa 3D di metallu.Cù anni d'accumulazione tecnica in u campu otticu è una qualità eccellente di u produttu, hà stabilitu relazioni stabili di cooperazione cù parechji pruduttori di l'equipaggiu di stampa 3D.A suluzione di u sistema otticu laser di stampa 3D unicu-mode 200-500W lanciata da l'industria di stampa 3D hè stata ancu unanimu ricunnisciuta da u mercatu è l'utilizatori finali.Attualmente hè utilizatu principalmente in pezzi di auto, aerospaziale (motore), prudutti militari, equipamentu medicale, odontoiatria, etc.

Sistema otticu laser di stampa 3D unica testa

Specificazione:
(1) Laser: Single mode 500W
(2) Modulu QBH: F100/F125
(3) Testa Galvo: 20mm CA
(4) Scan Lens: FL420/FL650mm
Applicazione:
Aerospaziale / Muffa

Pintura 3D-2

Specificazione:
(1) Laser: Single mode 200-300W
(2) Modulu QBH: FL75/FL100
(3) Testa Galvo: 14mm CA
(4) Scan Lens: FL254mm
Applicazione:
Odontologia

Stampa 3D-1

Vantaggi unichi, u futuru pò esse aspittatu

A tecnulugia di stampa 3D di metallo laser include principalmente SLM (tecnologia di fusione selettiva laser) è LENS (tecnologia di formatura di rete di ingegneria laser), trà e quali a tecnulugia SLM hè a tecnulugia mainstream attualmente aduprata.Sta tecnulugia usa u laser per fonde ogni strata di polvera è pruduce l'aderenza trà e diverse strati.In cunclusioni, stu prucessu passa capa per capa finu à chì l'ughjettu sanu hè furmatu.A tecnulugia SLM supera i prublemi in u prucessu di fabricazione di parti metalliche cumplessu cù a tecnulugia tradiziunale.Pò esse direttamente formate parti di metalli quasi cumpletamente densi cù boni proprietà meccaniche, è a precisione è e proprietà meccaniche di e parti formate sò eccellenti.
Vantaghji di a stampa 3D di metallu:
1. Mudificà una volta: Ogni struttura cumplicata pò esse stampata è furmata à un tempu senza saldatura;
2. Ci hè parechje materiali per sceglie: lega di titaniu, lega di cobalt-cromu, acciaio inox, oru, argentu è altri materiali sò dispunibili;
3. Optimizà u disignu di u produttu.Hè pussibule di fabricà parti strutturale metalliche chì ùn ponu micca esse fabricate da i metudi tradiziunali, cum'è rimpiazzà u corpu solidu originale cù una struttura cumplessa è raghjone, perchè u pesu di u pruduttu finitu hè più bassu, ma e proprietà meccaniche sò megliu;
4. Efficient, tempu-saving è low cost.Nisuna machining è stampi sò richiesti, è parti di qualsiasi forma sò direttamente generati da dati di grafica di computer, chì accurta assai u ciculu di sviluppu di u produttu, migliurà a produtividade è riduce i costi di produzzione.

Campioni di Applicazioni

nutizie 1

Tempu di post: Feb-24-2022