News

CARMAN HAAS Laser Technology assiste à u LASER World of PHOTONIC CHINA CHINA in lugliu

LASER World of PHOTONICS CHINA CHINA, a più grande fiera di l'Asia per l'industria di a fotonica, hà fattu ogni annu in Shanghai dapoi u 2006. Presenta tutta a gamma di fotonica in un ambiente internaziunale, adattatu à i bisogni specifichi di u mercatu cinese.

会场图片

CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd. hè un fornitore di punta di suluzioni di tecnulugia laser, è avemu un piacè di annunzià a nostra participazione à LASER World of PHOTONICA CHINA da u 13 di lugliu di u 2023. Cum'è un capu in a tecnulugia laser, avemu mostrarà i nostri ultimi sistemi laser, moduli è cumpunenti per applicazioni industriali è scientifiche.A nostra squadra di ingegneri esperti è prufessiunali di vendita seranu in situ per cumunicà cun voi nantu à a nostra gamma completa di prudutti è servizii, cumprese soluzioni persunalizate adattate per i nostri clienti.Aspittemu di scuntrà altri esperti di l'industria, di scambià idee è insights, è di furmà novi rilazioni cummerciale in questu primu avvenimentu di l'industria.Vi invitamu sinceramente à visità u nostru stand è scambià idee.

企业微信截图_16819766366032

À CWIEME Berlin, CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd. presentarà e so ultime soluzioni di tecnulugia laser per l'industria di l'avvolgimentu di bobine è di i motori. A cumpagnia hà sviluppatu è pruduciutu macchine di taglio, marcatura è saldatura laser è hè ricunnisciuta cum'è unu. di i principali produttori mundiali di tecnulugia laser.

I visitori di u stand di a cumpagnia ponu aspittà di vede una larga gamma di macchine laser d'avanguardia è soluzioni per una varietà di applicazioni, cumprese taglio di precisione, perforazione, scritta, incisione è saldatura di una varietà di materiali, cumprese lamiera, foglia è filu.

CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd s'impegna à furnisce i clienti cù u megliu serviziu, è a squadra di esperti di a cumpagnia discuterà i bisogni specifichi è i bisogni di i clienti in ogni mumentu.I visitori riceveranu cunsiglii prufessiunali è persunali nantu à e migliori soluzioni di tecnulugia laser per a so applicazione specifica.

A participazione di a cumpagnia in l'esposizione CWIEME Berlinu hè una excelente opportunità per i clienti è i partenarii per amparà l'ultimi sviluppi in a tecnulugia laser è cumu e soluzioni di CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd. ponu aiutà à migliurà i so prucessi di fabricazione.

In cunclusioni, CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd invita sinceramente tutti i clienti è i partenarii à visità u so stand à CWIEME Berlin da u 25 di maghju di u 2023. A cumpagnia aspetta di presentà e so ultime soluzioni di tecnulugia laser è di discussione specifiche di i clienti. bisogni è esigenze.Ùn mancate micca sta opportunità per scopre cumu a tecnulugia laser pò aiutà à piglià u vostru prucessu di fabricazione à u prossimu livellu.

2021展会现场图-1

Ore di apertura

LASER World of PHOTONICA CINAin Cina da11-13 di lugliu di u 2023

2023.7.11-13

Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione (Shanghai)

Ore di apertura Espositori I visitori
2023.7.11 marti 08:00-17:00 09:00-17:00
2023.7.12 marcuri 08:00-17:00 09:00-17:00
2023.7.13 ghjovi 08:00-16:00 09:00-16:00

 


Postu tempu: Apr-26-2023