News

CARMAN HAAS Laser Technology mostrarà innovazioni in Photon Laser World

LASER World of PHOTONICS, a Fiera di u Cummerciu di u Cungressu di Cumpunenti, Sistemi è Applicazioni di Fotonica, stabilisce standard da u 1973 - in dimensione, diversità è rilevanza.È questu cù una cartera di primura.Questu hè u solu locu chì presenta a cumminazione di ricerca, tecnulugia è applicazioni.

LASER World of PHOTONICA hè una di e più grandi mostre d'ottica, laser è optoelettronica in u mondu, tenuta annu in Munich, Germania.A mostra hà riunitu più di 1,300 espositori è 33,000 visitatori prufessiunali da tuttu u mondu.A mostra mostra principalmente diversi tipi di equipaghji laser, tecnulugia di trasfurmazioni laser, cumpunenti optoelettronici, fibre ottiche d'altu rendiment, è tecnulugia ottiche è laser aduprate in a medicina, a cumunicazione, a fabricazione è altri campi.Inoltre, a mostra hà ancu una seria di cunferenze, fori è attelli per prumove i scambii è a cooperazione trà e industrie.LASER World of PHOTONICA furnisce una piattaforma impurtante per u sviluppu di l'ottica è l'industria laser.

展会图-2

 Semu piacè di annunzià chì CARMAN HAAS Laser Technology hà da participà à Laser World of Photonics, chì si terrà in Munich, Germania da u 27 à u 30 di ghjugnu.Cunnisciuta per a so tecnulugia laser di punta, a nostra cumpagnia mostrarà i so ultimi prudutti à u stand 157 in Hall B3.

展会广告图

LASER World of PHOTONICS hè una di e fiere principali di u mondu per l'industria di laser è fotonica.Cum'è a piattaforma per l'imprese innovatori cum'è CARMAN HAAS, furnisce una grande opportunità di rete cù altri capi di l'industria è di mostra a nostra ultima tecnulugia.

In u nostru stand, i visitatori puderanu tistimunià in prima manu l'applicazioni putenti di a nostra tecnulugia laser in diverse industrii cumprese l'elettronica, a medicina è l'automobile.A nostra squadra di sperti serà a manu per spiegà e specificazioni tecniche di i nostri prudutti è risponde à e dumande chì i visitatori ponu avè.

展会图

A squadra di CARMAN HAAS Laser Technology hè custituita da prufessiunali altamente qualificati dedicati à u sviluppu di tecnulugia laser d'alta qualità.Semu impegnati à avanzà l'industria laser per mezu di l'innuvazione cuntinua, cum'è pruvucatu da a nostra participazione à Photonics Laser World.

In più di mostrà i nostri prudutti, avemu da piglià ancu l'uppurtunità di scopra cullaburazioni potenziali cù altri capi di l'industria.Cridemu chì a cullaburazione è a cullaburazione sò i chjavi di successu, è simu ansiosi di scopra novi opportunità cù cumpagnie simili.

Infine, vulemu invitarvi tutti cordialmente à visità u nostru stand à Laser World.A nostra squadra serà a manu per dimustrà a nostra ultima tecnulugia laser è risponde à tutte e dumande chì pudete avè.Aspittemu di scuntrà voi à l'avvenimentu.

之前展会现场图-1

Ore di apertura

LASER World of PHOTONICS aspetta di accoglie persone interessate, rapprisentanti di a stampa cummerciale è attori chjave di l'industria in 2023!A fiera di fotonica più impurtante in u mondu si terrà in Munich da u 27 à u 30 di ghjugnu di u 2023.

 

Locu: Messe München
Dati: 27-30 ghjugnu 2023

 

Ore di apertura Espositori I visitori Press Center
marti - ghjovi 07:30-19:00 09:00-17:00 08:30-17:30
Vennari 07:30-17:00 09:00-16:00 08:30-16:30

 


Postu tempu: Apr-26-2023