News

Da l'11 à u 12 d'Aostu, 2022, CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd, cum'è sponsor d'oru, hè statu invitatu à participà à l'IFWMC2022 U 3rd China International Flat Wire Motor Summit tenutu da Wangcai New Media in Huizhou, a pruvincia di Guangdong. .

U summit hà destinatu à l'applicazione di "Flat Wire Motor" in l'industria di u mutore di i veiculi d'energia nova.In quantu à i requisiti di densità di putenza di punta di u mutore di mutore di i veiculi d'energia nova pruposti in u "13th Pianu Quinquennale", CARMAN HAAS Laser hà lanciatu u sistema di saldatura cù un megliu effettu di saldatura è un battitu di saldatura più veloce di a linea di produzzione, prumuvutu. a saldatura laser di filu di rame flat, è l'applicazione domestica di u sistema di pulizia per risolve i punti di dolore di l'applicazione laser di a linea di produzzione di u cliente.

图片1图片2图片3

U sgiò Guo Yonghua di CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd., cum'è l'ospitu invitatu di u ramu laser, hà fattu un discorsu di benvenuta!

图片4

U Signore Guo Yonghua, Vice Direttore Generale di CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co.,LTD

CARMAN HAAS, capo di prughjettu di u mutore di filu di rame flat, u Signore Gao Shuo, per assistisce à a cima, è u "CARMAN HAAS aiuta à i clienti novi di l'energia à rializà a pruduzzione automatica di saldatura à scanning laser di mutore di filu di ramu pianu".In vista di e difficultà è e dumande incontrate in u prucessu di produzzione di u mutore, u sistema di saldatura à scanning laser adattatu per i mutori di filu di rame pianu hè statu sviluppatu per migliurà l'efficienza di a produzzione è a qualità di saldatura.U laboratoriu avanzatu di l'energia nova furnisce un supportu di prucessu è equipaggiu per u sviluppu di novi campioni di i clienti è a produzzione di campioni di picculi lotti.

À questu summit, in a cumunicazione cù i clienti, i bisogni è e difficultà di i clienti sò stati più raccolti, chì prumove u sviluppu cuntinuu è l'aghjurnamentu tecnicu di CARMAN HAAS in u sistema di scanning laser di mutore di filu di ramu flat, è prumove a saldatura laser di filu di rame flat. .Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia, hè diventatu u capu di sistemi di saldatura domestica.

图片5

图片6

CARMAN HAAS, direttore di prughjettu di u mutore di filu di rame flat, u Signore Gao Shuo

Attraversu discussioni tecniche approfondite è scambii cù prufessiunali in l'industria, CARMAN HAAS hà da cuntinuà à prumove u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di fabricazione di l'automobile è s'impegna à diventà u primu fabricatore intelligente in u mondu di cumpunenti ottichi laser è sistemi laser!


Tempu di Postu: Aug-16-2022