News

CARMAN HAAS Laser Technology hà da participà à u prossimu CWIEME Berlin

CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd hà annunziatu chì participà à a prossima mostra CWIEME Berlin da u 25 di maghju di u 2023. U locu di a mostra hè in Germania, è u stand di a cumpagnia hè situatu à 62B32.

f017f3a2c5712cf23aacc61e9a90015

CWIEME Berlin hè u principale avvenimentu in u mondu per a tecnulugia di fabricazione di bobina, mutore elettricu è trasformatore.Più di 750 espositori da più di 40 paesi anu presentatu i so ultimi prudutti è soluzioni in diversi campi cum'è l'automobile, l'energia è l'aerospaziale.L'avvenimentu furnisce una opportunità senza paragone per i prufessiunali di l'industria di scuntrà, di rete è di amparà l'ultime tendenze è innovazioni in u campu.Cù cunferenze, seminarii è seminarii tecnichi dedicati, CWIEME Berlin hè un avvenimentu indispensabile per tutti quelli chì participanu à a fabricazione di bobina, mutore elettricu è trasformatore.

À CWIEME Berlin, CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd. presentarà e so ultime soluzioni di tecnulugia laser per l'industria di l'avvolgimentu di bobine è di i motori. A cumpagnia hà sviluppatu è pruduciutu macchine di taglio, marcatura è saldatura laser è hè ricunnisciuta cum'è unu. di i principali produttori mundiali di tecnulugia laser.

I visitori di u stand di a cumpagnia ponu aspittà di vede una larga gamma di macchine laser d'avanguardia è soluzioni per una varietà di applicazioni, cumprese taglio di precisione, perforazione, scritta, incisione è saldatura di una varietà di materiali, cumprese lamiera, foglia è filu.

CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd s'impegna à furnisce i clienti cù u megliu serviziu, è a squadra di esperti di a cumpagnia discuterà i bisogni specifichi è i bisogni di i clienti in ogni mumentu.I visitori riceveranu cunsiglii prufessiunali è persunali nantu à e migliori soluzioni di tecnulugia laser per a so applicazione specifica.

A participazione di a cumpagnia in l'esposizione CWIEME Berlinu hè una excelente opportunità per i clienti è i partenarii per amparà l'ultimi sviluppi in a tecnulugia laser è cumu e soluzioni di CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd. ponu aiutà à migliurà i so prucessi di fabricazione.

In cunclusioni, CARMAN HAAS Laser Technology (Suzhou) Co., Ltd invita sinceramente tutti i clienti è i partenarii à visità u so stand à CWIEME Berlin da u 25 di maghju di u 2023. A cumpagnia aspetta di presentà e so ultime soluzioni di tecnulugia laser è di discussione specifiche di i clienti. bisogni è esigenze.Ùn mancate micca sta opportunità per scopre cumu a tecnulugia laser pò aiutà à piglià u vostru prucessu di fabricazione à u prossimu livellu.


Postu tempu: Apr-26-2023