News

L'applicazioni di a tecnulugia laser hè diventata di più in più larga, è a classificazione di e macchine laser in u mercatu hè ancu più raffinata.Ci hè ancu parechje persone chì ùn capiscenu micca a diffarenza trà e diverse equipaghji laser.Oghje vogliu parlà cun voi di a diffarenza trà a macchina di marcatura laser, a macchina di taglio, a macchina di incisione è a macchina di incisione.

Macchina di marcatura laser CO2

China Fabbrica di marcatura laser

Macchina di marcatura laser

A marcatura laser hè un laser di bassa putenza chì genera un fasciu laser cuntinuu d'alta energia da u laser.U laser focalizatu agisce nantu à u sustrato per fonde istantaneamente o ancu vaporizà u materiale di a superficia.Per cuntrullà u percorsu di u laser nantu à a superficia di u materiale, l'imaghjini necessariu hè furmatu.Marca di testu.Diversi fonti di luce ponu esse aduprati per marcà codici QR, mudelli, testi è altre informazioni per materiali cum'è vetru, metallu, wafer di siliciu è plastica.

Cutter laser

U taglio laser hè un prucessu di scavatura, in quale u laser emessu da u laser hè focu annantu à un fasciu laser d'alta densità di putenza attraversu u sistema di percorsu otticu.U fasciu laser hè irradiatu nantu à a superficia di a pezza, facendu chì a pezza ghjunghje à u puntu di fusione o puntu di ebollizione, mentre chì u gasu d'alta pressione coaxial cù u fasciu soffia u metallu fusu o vaporizatu.Cù u muvimentu di a pusizioni relative di u fasciu è a pezza di travagliu, u materiale hè finalmente furmatu in una slit, per ottene u scopu di taglià.
Ci sò parechji tippi: unu hè taglio laser high-putering metallu, comu piastra azzaru, taglio piastra in acciaio inox, etc Unu appartene à taglio micro-pricisioni, comu UV laser cutting PCB, FPC, film PI, etc. CO2 laser cutting pelle, tela è altri materiali.

Macchina per incisione laser

L'incisione laser ùn hè micca un prucessu cava, è a prufundità di trasfurmazioni pò esse cuntrullata.A macchina di incisione laser pò migliurà l'efficienza di l'incisione, rende a superficia di a parte incisa liscia è tonda, riduce rapidamente a temperatura di u materiale non metallicu incisu, è riduce a deformazione è u stress internu di l'ughjettu incisu.Pò esse largamente utilizatu in u campu di l'incisione fine di diversi materiali non metallici.

Macchina di marcatura laser in fibra chjusa 50WProduttore di macchine per incisione laser

Macchina per incisione laser

A macchina di incisione laser usa laser d'alta energia, estremamente cortu impulsu per vaporizà istantaneamente u materiale senza dannà u materiale circundante, è pò cuntrullà precisamente a prufundità di l'azzione.Dunque, l'incisione hè fatta precisa.
A macchina di incisione laser hè destinata à u trasfurmazioni di materiali cunduttivi in ​​l'industria fotovoltaica, l'elettronica è l'altri industrii, cum'è l'incisione di vetru ITO, l'incisione laser di cellula solare è altre applicazioni, principalmente per a trasfurmazioni per furmà diagrammi di circuiti.

Lenti di scansione telecentriche

Lente di scansione telecentrica U fabricatore


Tempu di pubblicazione: 18-10-2022